heo
NY PROFIL TIL GENTOFTE STARS

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Forfatter
BeskedVis foregående emne :: Vis næste emne

Nicholas Stefansen
Bestyrelsesmedlem

IndlægSkrevet: Tors 28 jan 2010 16:35    Emne: NY PROFIL TIL GENTOFTE STARS Besvar, med citat

19-årige Sebastian Jarrov fra Herning skifter med øjeblikkelig virkning på en fri transfer og tilslutter sig Stars-truppen allerede i morgen aften.

Sebastian er i denne sæson hidtil noteret for 28 kampe og 22 points (13+9) i 1. division samt imponerende 24 points (12+12) i blot 14 kampe i U20-rækken.

"Jeg ser meget frem til mit skifte til Gentofte Stars, og jeg er sikker på, det er et skridt i den rigtige retning for min udvikling. Jeg glæder mig utrolig meget til at blive nyt medlem af Stars-truppen og gøre mit til, at Gentofte kan tage guldet i 1. division igen i år. Jeg glæder mig især til at møde mine nye holdkammerater og ledelsen, og til for alvor at mærke atmosfæren, når jeg trækker i Gentofte-trøjen for første gang."

Se i øvrigt Sebastians profil på EliteProspects her:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=17713

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget   Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
SPONSORER

© 2008 Gentofte Stars - Ved Stadion 6 - 2820 Gentofte - info@gentoftestars.dk - webmaster@gentoftestars.dk