heo
NY POWERSKATING- OG TEKNIKTRÆNER: MADS RASMUSSEN

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
Forfatter
BeskedVis foregående emne :: Vis næste emne

Inge Nielsen
Bestyrelsesmedlem

IndlægSkrevet: Tors 01 jul 2010 17:27    Emne: NY POWERSKATING- OG TEKNIKTRÆNER: MADS RASMUSSEN Besvar, med citat

En hilsen fra vores nye powerskating og tekniktræner, Mads Rasmussen

Hej alle sammen, jeg hedder Mads Rasmussen, er 43 år og uddannet pædagog. Jeg har været med omkring ishockey i over 30 år, som spiller, ungdomstræner samt skøjte- og teknikinstruktør. Bl.a. har jeg fungeret som powerskatinginstruktør i Rødovre gennem 3 sæsoner sammen med Heikki Karvinen, som I jo alle kender. Jeg skal i samarbejde med de øvrige trænere stå for juniorernes skøjtetekniske udvikling – primært på U7-U15.

Vi vil køre et program med specifikke skøjte- og teknikøvelser, som vil fremme den enkelte spillers koordination, balance, teknik og styrke. Der ligger mange sportslige værdier i gentagne gange at køre disse øvelser. De vil bl.a bidrage til at spillerne vil få et lavere tyngdepunkt, hvilket vil fremme deres udvikling i alle spillets facetter.

Alle juniorer vil jævnligt skulle træne Powerskating og teknik. Jeg vil således være omkring hver årgang fra U7-U15 minimum 1 gang om ugen og i samarbejde med trænerne planlægge i hvilket omfang.

Jeg glæder mig til, at vi kommer på is, og jeg håber, at vi vil få et godt sportsligt samarbejde.

Vi ses til august.

Hilsen Mads
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget   Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
SPONSORER

© 2008 Gentofte Stars - Ved Stadion 6 - 2820 Gentofte - info@gentoftestars.dk - webmaster@gentoftestars.dk